PL EN RU    E-KANCELARIA ZALOGUJ SIĘ
Centrum Prawa Żywnościowego - logotyp
Menu

Biedronka w internecie

03 Wrzesień 2014

Pojawiają się sygnały świadczące o tym, że Biedronka w niedługim czasie może rozpocząć działanie w kolejnej formie – sprzedaży przez internet.

Jeszcze niedawno przedstawiciele lidera polskiego handlu detalicznego komentowali sprawę w ten sposób: „Widząc rozwój internetu, ale i jego ograniczenia, pozostajemy na etapie obserwacji, przygotowania narzędzi i wiedzy, które pozwolą takie projekty szybko wdrażać w przyszłości.”

Sieć obecnie także twierdzi, że obecnie przygląda się rynkowi i nie prowadzi żadnych testów sklepu internetowego.

„Dziś sklepy internetowe prowadzą głównie delikatesy (Alma24, Piotr i Paweł) oraz hipermarkety (E. Leclerc, Auchan, Tesco). Na rynku działają też gracze niepowiązani z żadną ze stacjonarnych sieci handlowych” – czytamy w artykule.

Więcej informacji można uzyskać tutaj.

Temat sprzedaży żywności w internecie poruszony został także przez nas w lipcowym numerze Przemysłu Spożywczego.

Powrót